Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2039.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji publicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ na terenie Gminy Bralin oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie diet dla radnych Rady Gminy Bralin.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu głosowania w wyborach ławników do sądów powszechnych.
13.
Przedstawienie opinii Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławnika do Sądu Rejonowego w Kępnie, do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy.
14.
Przeprowadzenie głosowania na ławnika:
a)
wybór komisji skrutacyjnej
b)
przeprowadzenie głosowania
c)
odczytanie protokołu Komisji skrutacyjnej
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławnika na kadencję w latach 2024-2027.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Bibliotece Publicznej w Bralinie.
17.
Sprawozdanie z realizacji "Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok"
18.
Roczne sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2024 rok.
19.
Sprawozdanie z dzialalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bralinie za 2024 rok oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej na rok 2025.
20.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
21.
Wolne głosy i informacje.
22.
Zamknięcie posiedzenia.