Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczacego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2022 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu wokół Sanktuarium Maryjnego " Na Pólku" pod Bralinem.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porzadku na terenie Gminy Bralin.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokosci opłaty za gospodariowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/86/2019 Rady Gminy Brakin z dnia 26 września 2019r. w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości nagrófd dla osób fizycznych za osiagnięte wyniki sportowe.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia " Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalnosci pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok ".
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2022-2039.
17.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
18.
Wolne głosy i informacje.
19.
Zamkniecie posiedzenia.