« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okrresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z prac Komisji Rady.

7. Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2022-2039:

a) Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2022-2039;

b) Dyskusja dotycząca projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2022-2039.

c) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2022-2039;

8. Podjęcie uchwały w sprawie: uchwały budżetowej na 2022r.:

a) Przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną;

b) Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;

c) Przedstawienie opinii Komisji Budżetu i Finansów;

d) Ustosunkowanie się Wójta do uwag, zastrzeżeń i wniosków;

e) Przedstawienie ewentualnych autopoprawek do projektu budżetu;

9. Przerwa w obradach.

12. Podjęcie uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz ustalenia stawki opłaty za worek lub pojemnik o określonej pojemności.

13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe.

14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Bralin na 2022 rok.

18. Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.

19. Wolne głosy i informacje.

20. Zamkniecie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej