Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2022r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2022-2039.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek podatku od nieruchomości na 2023 rok.
10.
Podjęcie uchwaly w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów na terenie Gminy Bralin.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr VI/38/2019 Rady Gminy Bralin z dnia 13 lutego 2019 r. w sprawie zarządzenia poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomosci, podatku rolnego i podatku leśnego oraz opłaty od posiadania psów, wyznaczenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu wokół Sanktuarium Maryjnego " N Pólku" pod Bralinem.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej utworzenia Młodzieżowej Rady Gminy.
15.
Sprawozdanie oświatowe o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Bralin w roku szkolnym 2021/2022.
16.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
17.
Wolne głosy i informacje.
18.
Zamknięcie posiedzenia.