« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z prac Komisji Rady.

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bralin i przekazania do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/99/2016 Rady Gminy Bralin z dnia 30 marca 2016r. w sprawie przyjęcia regulaminu ustalania dodatków do wynagrodzeń dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bralin.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXII/254/2018 Rady Gminy Bralin z dnia 30 maja 2018r. w sprawie ustalenia wysokosci opłaty za pobyt dziecka w żłobku utworzonym przez Gminę Bralin, wysokości opłaty za wydłużony pobyt dziecka w żłobku oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie dziecka w żłobku.

13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Bralin na rok szkolny 2021/2022.

14. Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.

15. Wolne głosy i wnioski.

16. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej