Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczacego Rady Gminy Bralin nt. działalnosci w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2021-2039:
a)
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2021-2039;
b)
Dyskusja dotycząca projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2021-2039;
c)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2021-2039.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie: uchwały budżetowej na 2021r.:
a)
Przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną;
b)
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
c)
Przedstawienie opinii Komisji Budżetu i Finansów;
d)
Ustosunkowanie sie Wójta do uwag, zastrzeżeń i wniosków;
e)
Przedstawienie ewentualnych autopoprawek do projektu budżetu;
f)
Dyskusja nad proponowanymi poprawkami i ich przegłosowanie;
g)
Podjęcie uchwały budżetowej wraz z przyjętymi poprawkami.
10.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2020-2039.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2020r.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bralin.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulic położonych w miejscowości Chojęcin - Szum.
15.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
16.
Wolne głosy i informacje.
17.
Zamknęcie posiedzenia.