Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2019-2039.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2019 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bralin oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Bralin.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/21/2018 Rady Gminy Bralin z dnia 28 grudnia 2018r., w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedadzonych szkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym w publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Bralin.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania bonifikaty od opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Chojęcin – Parcele do zasobów mienia komunalnego.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zgłoszenia sołectw do Programu „ Wielkopolska Odnowa Wsi”.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawiciela do Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bralin.
19.
Sprawozdanie z realizacji „Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok ".
20.
Ocena zasobów pomocy społecznej.
21.
Audyt wewnętrzny – bilans otwarcia.
22.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
23.
Wolne głosy i informacje.
24.
Zamknięcie posiedzenia.