« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.

4. Sprawozdanie wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z prac Komisji Rady.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bralin oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Bralin.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/21/2018 Rady Gminy Bralin z dnia 28 grudnia 2018r., w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedadzonych szkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym w publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Bralin.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania bonifikaty od opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Chojęcin – Parcele do zasobów mienia komunalnego.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawiciela do Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.

18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bralin.

19. Sprawozdanie z realizacji „Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok ".

20. Ocena zasobów pomocy społecznej.

21. Audyt wewnętrzny – bilans otwarcia.

22. Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.

23. Wolne głosy i informacje.

24. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej