Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Bralin za 2024 rok.
a)
Omówienie raportu o stanie Gminy Bralin za 2024 rok
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Bralin.
9.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bralin za 2024 rok - dyskusja.
10.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o:
a)
przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2024 rok
b)
wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bralin za rok 2024.
11.
Przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego według stanu na dzień 31 grudnia 2024r.
12.
Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz z e sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bralin za 2024 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Bralin absolutorium za 2024 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025r.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2025-2039.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Bralin do zasobów mienia komunalnego.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Chojęcin - Parcele do zasobo mienia komunalnego.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w miejscowości Bralin.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Bralin.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Skarbnika Gminy Bralin.
23.
Sprawozdanie z Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bralinie za 2024 rok.
24.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
25.
Wolne głosy i informacje.
26.
Zamknięcie posiedzenia.