Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Bralin za 2018 rok.
a)
Omówienie raportu o stanie Gminy Bralin za 2018 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Bralin.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2019-2039.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2019 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Bralin do zasobów mienia komunalnego.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w Bralinie.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości dopłaty do taryf za dostawę wody i odprowadzanie ścieków.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/65/2019 Rady Gminy Bralin z dnia 22 maja 2019r.
16.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bralin za 2018 rok - dyskusja.
17.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o :
a)
przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2018 rok
b)
wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bralin za rok 2018.
18.
Przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego według stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku.
19.
Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bralin za 2018 rok.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Bralin absolutorium za 2018 rok.
22.
Informacja nt. interpelacji i zapytań radnych.
23.
Wolne głosy i informacje.
24.
Zamknięcie posiedzenia.