« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z prac Komisji Rady.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwaly Nr LV/214/2017 Rady Gminy Bralin z dnia 29 listopada 2017r. : w sprawie wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia inkaso za pobór wody i odprowadzanie ścieków.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LV/2015/2017 Rady Gminy Bralin z dnia 29 listopada 2017r. : w sprawie wyznaczenia i określenia wysokości wynagrodzenia inkaso za pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości nagród dla osób fizycznych za osiągnięte wyniki sportowe.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrazenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Bralin do zasobów mienia komunalnego.

13. Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.

14. Wolne głosy i informacje.

15. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej