« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Wójta z działalnosci w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z prac Komisji Rady.

7. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Bralin za 2019 rok.

a) Omówienie raportu o stanie Gminy Bralin za 2019 rok

b) Debata nad raportem.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Gminy Bralin.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Bralin na lata 2020-2039.

16. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bralinie do prowadzenia postępowań z zakresu świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bralin.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXIV/265/2018 Rady Gminy Bra.lin z dnia 27 czerwca 2018 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla ucznió zamieszkałych na terenie Gminy Bralin.

18. Przerwa w obradach.

19. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bralin za 2019 rok - dyskusja.

20. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o :

a) przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2019 rok,

b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bralin za rok 2019.

21. Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej.

22. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bralin za 2019 rok.

24. Sprawozdanie z działalnosci Gminnej Komisji Rozwiazywania Problemów Alkoholowych w Bralinie za 2019 rok.

25. Sprawozdanie z realizacji " Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności porzytku publicznego i o wolontariacie na 2019 rok"

26. Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.

27. Wolne głosy i informacje.

28. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej