Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Uchwalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy Bralin nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z prac Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2020-2039:
a)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2020-2039;
b)
dyskusja dotycząca projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2020-2039;
c)
podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2020-2039.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie: uchwały budżetowej na 2020r.:
a)
przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną;
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
c)
przedstawienie opinii Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu
d)
ustosunkowanie się Wójta do uwag, zastrzeżeń i wniosków;
e)
przedstawienie ewentualnych autopoprawek do projektu budżetu;
f)
dyskusja nad proponowanymi poprawkami, ich przegłosowanie;
g)
podjęcie uchwały budżetowej wraz z przyjętymi poprawkami.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2019 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie trybu i szczegółowych warunków zwolnienia od podatku rolnego gruntów wchodzących w skład gospodarstw rolnych na których zaprzestano produkcji rolnej na terenie Gminy Bralin.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej oceny jednostki paliwa w Gminie Bralin na rok szkolny 2019-2020.
14.
Informacja Wójta Gminy Bralin o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach z zakresu planowania i zagospodarowani przestrzennego za okres od 1 grudnia 2018r. do 30 listopada 2019r.
15.
Informacje nt. interpelacji i zapytań radnych.
16.
Wolne głosy i informacje.
17.
Zakończenie posiedzenia.